Placówki ARiMR już otwarte

Od 25 maja obsługa beneficjentów w placówkach ARiMR odbywa się w pełnym zakresie.

Od poniedziałku, 25 maja, w biurach powiatowych i oddziałach regionalnych rolnicy mogą załatwić wszystkie sprawy osobiście.
To kolejny etap otwierania. 18 maja ARiMR wznowiła częściowo obsługę interesantów w swoich placówkach. Rolnicy mogli załatwić w biurach powiatowych sprawy paszportowe i zgłoszenia zwierzęce, a w oddziałach regionalnych formalności związane z wnioskami inwestycyjnymi czy dotyczące działań premiowych.
Od 25 maja jednostki terenowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa obsługują rolników w pełnym zakresie.
Osobiste załatwianie spraw w ARiMR możliwe jest z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
Na miejscu, w biurach powiatowych, beneficjenci mają m.in. możliwość złożenia wniosku o dopłaty bezpośrednie i obszarowe w formie elektronicznej (aplikacja eWniosekPlus) za pomocą udostępnianej przez biuro powiatowe sieci przy bieżącym wsparciu technicznym pracownika Agencji. Login i kod dostępu każdorazowo wysyłany jest SMS-em na numer telefonu wnioskodawcy podany w formularzu. Dlatego ważne jest, aby przychodząc do biura powiatowego, zabrać ze sobą telefon komórkowy.
Dostępne pozostają narzędzia pozwalające na złożenie wniosków przez Internet oraz usytuowane przy placówkach terenowych Agencji wrzutnie na dokumenty.