Uwaga, można składać wnioski o odbiór azbestu!

mężczyźni w kombinezonach zdejmują azbest z dachu

Wójt gminy Wola Krzysztoporska informuje o naborze wniosków na dofinansowanie zadania pn.: „Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Wola Krzysztoporska w 2025 r.”.

Wnioski na usunięcie wyrobów zawierających azbest, można składać w terminie:
📅 od 16 grudnia 2024 r. do 20 stycznia 2025 r.

Druki wniosków dostępne są w załączeniu, jak również w Urzędzie Gminy Wola Krzysztoporska w godzinach pracy urzędu tj.: pon. – 9.00-17.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30, pok. 14.

Składając wniosek, należy:
• okazać się aktem notarialnym albo innym dokumentem stwierdzającym prawo do dysponowania nieruchomością,
• w przypadku nieruchomości, do której tytuł prawny posiada kilka osób, należy dołączyć pełnomocnictwo na realizację w/w zadania udzielone Wnioskodawcy przez te osoby,
• być w posiadaniu dokumentacji potwierdzającej zgłoszenie robót budowlanych związanych z wymianą pokrycia dachowego w Starostwie Powiatowym w Piotrkowie Trybunalskim,
• określić ilość wyrobów zawierających azbest poprzez policzenie płyt,
• przesłać na mail: azbest@wola-krzysztoporska.pl kolorowe zdjęcia miejsc składowania wyrobów zawierających azbest, ww. zdjęcia powinny umożliwić wizualną identyfikację obiektu lub miejsca składowania na terenie posesji.
• w chwili składania wniosku eternit musi być zdemontowany, złożony na paletach, ofoliowany.

Realizacja przedsięwzięcia uzależniona jest od uzyskania dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Łodzi.
Więcej informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Wola Krzysztoporska, pok. 14 lub pod nr tel.: 44 61 63 982.

Załączniki do pobrania:

# Plik Opis Wielkość pliku Pobrania
1 pdf _Osw_prawo_do_dysponowania_nieruchomoscia AZBEST 118 KB 36
2 pdf 4. Formularz informacji przedstawionej przez wnioskodawcę - de minimis 49 KB 37
3 pdf AZBEST wniosek pdf 169 KB 51
4 pdf klauzula 180 KB 34